Thursday, 22 November 2012

kwN baEK yg X gUna !!!

assalamualaikum .. hari nih aisyah saket hati betul ngan sorang budak nih... dulu aku rapat sgt ngan die.. tapi x derk lah rapat sgt... patuh ada satu hari tuh.. die buat status.. status minta maaf lah kan.. punya lah ramai die tag.. aku je yg x derkk kat situ ! sampai hati die ! aku menyesal kwn ngan die !!! ish ! die byk buat salah ngan aku.. tapi aku pown byk salah ngan die... tapi patut nya die kene lah minta maaf jugak.. hari akhir sekolah aku dah minta maaf dah... okeyh lah... aku sabar lagi ga perangai die.. tapi sabar pown ada tahap nya ! xperk lah.. x nk lah taip lagi kat sini.. saket hati je ingat kat die ! :P >:(

No comments: