Monday, 7 January 2013

sayang kamo !




hyep korang... walau aisyah dah tinggalkan SMIK.. aisyah x lupa kat sume kawan2 aisyah , n akak2 senior yg baek hati sbb sudi jadi kawan aisyah... aisyah x kan lupe kat korang , walaupun aisyah dah ada kwn baru , sekolah baru , cikgu2 baru , n senior2 baru... yg penting aisyah x kan lupe.. byk kenangan diantara kite semua... untuk adek2 form 1 SMIK... jgn nakal2... jangan buli akak2 yerkk.. hehe...







oke lah.. x mo lah sedeyh2 lagi... aisyah sayang korang sume kerana  ALLAH ! insyaallah kite jumpe lagi... :) ukhibukifillah ! :)

Thursday, 3 January 2013

tahun baru ! =3


assalamualaikum guys.. korang mesti tertunggu-tunggu aisyah punya post kan??!! hehe.. sorry ... kan dah mula sekolah... mak aisyah x bagi lah bukak lappy time sekolah cenggini... hehe.. sedeyh.. ari ni baru dpt bukak.. sbb nk buat kerja sekolah n esok aisyah x gi sekolah sbb nk antar adek aisyah gi matri... ermm.... aisyah dah x asrama dah.. kan ada 1 post nih aisyah cerita pasal asrama aisyah kan?? tapi sekarang nih aisyah dah x duduk asrama... sekarang nih aisyah sekolah dekat2 ngan rumah jerkk.. hehe... mls lah nk duduk asrama...  oke lah.. aisyah nk gi kemas baju nih... sebelum tuh aisyah nk ucap SELAMAT TAHUN BARU pada semua... harap azam baru ini dilaksanakan dengan sempurna.. insyaallah... :)

Friday, 14 December 2012

LAdaNg Upm

hye korang.. tadi , aisyah gi ladang kat UPM , tempat ummi aisyah keje... kiterang beli buah fresh punya.. petik sendiri lah dari pokok... ape barang gi beli kat luar... hahah.. sorry... klo nk dtg.. dtg lah...UPM yerkk.. oke2.. aisyah nih promote plak.. hehe...
tadi kitorang nk gi petik.. patuh ummi aisyah kata x yah lagi.. kite pegi ahad nih ngan abi.. baru lah best...tadi aisyah beli buah je..yg baru dipetik oleh pihak sana.. perghhh.. manis gile buat nya.. sedap... mkn kat situ free... tapi klo nk bwk balek kene byr lah.. :P timbang... ahad nih nk berkelah kat sana sekali... dtg pagi.. balek tgh hari.. dpt byk buat.. nk tahu x buah ape je yg ada???
key.. buah kat situ byk antaranya , rambutan , pulasan , durian , langsat n yg paling best... MANGGIS ! dlm byk2 buah.. manggis lah yg paling manis... 
klo nk rasa dtg lah kat UPM.. ladang 5... tanya kat pengawal sudee... hehe.. key lah.. aisyah nk tutup... ASSALAMUALAIKUM !! ukhibulfillah abadan abada :)