Friday, 26 October 2012

RAYA HAJI !! =D

assalamualaikum.. hyep korang... hari nih raya haji.. best.. boleh jumpe sanak saudara yg lama x jumpe.. lha sgt.. padahal baru jumpe ari tuh.. huhuh... saya ambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat kalian.. heheh... moga berbahagia selalu.. huhuh... ermmm.. saya tgh study ngan my cousin nih... x perkk lah.. bye... nk pekse nih.. doa kan tau... :) heheh... ASSALAMUALAIKUMMM !!!!! selamat mlm....

Tuesday, 9 October 2012

balek kmpg !

salam ! hari nih saye kat kmpg heheh.. :D saye kat kmpg nih ader hal.. patut nye gi sekolah .. tapi ader hal kan.. nk wat cam ner.. ye dak ? hahah... key lah yerkkk.. sepupu saye ader sebelah saye.. huhuh... satu keluarga balek kmpg.. belah ayah je lah.. belah mk x pown.. kmpg mak ngan ayah kat kat kelantan.. tapi balek lah jugak belah mk.. jenguk2 nenek n atok... hehe.. tapi dok belah ayah lamer lah siket.. sebab kat situh mmg kene buat keje byk lah.. huhuh.. key lah.. saye nk kuar dah nih.. selam at tinggal.. nnt kite jumper lah key? assalamualaikum !

Monday, 8 October 2012

sesajer !!

salam.. hyep !!! pepagi nih saye dah online.. :) alah biase lah tuh... dah cuti nih kene lah dok ngan laptop jerkk.. huhuhu.. kene kongker... ader2 laen sekolah.. so , kite ni yg cuti nih.. gembire lah !! hahaha.. x tahu nk ckp aper.. ermmm.. :) key lah.. nk kuar nih..lepak ngan member jap.. hehehe..

cuti PMR !!!!

salam... hyep !! lamer kan kite x jumpe.. huhuhu.. al-maklum lah.. budak asrama.. sibuk lah siket.. ye dak ?? hahaha...nih nk cite lah kan.. hari saye cuti.. so, ader lah mase nk update post nih... klo x .. x derk mase lah nk layan blog nh.. :) kali nih cuti PMR... SEMINGGU.. :D so , nk update post bebyk !!! key lah x nk lah ckp pasal update post nih.. saye nk ucapkan untuk akak2 PMR tuh... akak2 kene blajar leklok taw !! jgn hampakan mk n ayah dan terutama sekali yg dah byk bgi ilmu kat kite sume.. iaitu CIKGU !!!! yg dicintai... :) hari nih first paper kan? so , chaiyok !!!!!!