Thursday, 27 October 2011

result UPSR

 
hye guys.... aq nk cite kat kowang yg aq dah mengalami peperiksaan yg besar ketika umur aq sekarang nih.... skg ni aq tgh tunggu result pade bulan depan... takut sgt... x tahu nak kate ape... tapi soalan yg ade dlm kertas perikse.. semua nyer senang... x susah pown... x tahu nak kate ape.... dpt 5A tau pun tidak... x pasti... cikgu kate MT aq  dpt A... x tahu betul ke x cikgu kate uhh... x pasti... mn tahu... cikgu tipu... 

tapi x boleh yakin sgt dpt 5A dlm UPSR... dgn result PSRA pown belum keluar lagi.. nak tunggu... masepekse ari tuh... pening siket.. bab nak bace buku agame lagi.. nkbuat latihan sekolah keb lagi... x tahu mane stu nak buat dulu... skg nih nak tunggu result dua-dua tuh... x sabar nak menanti.. tapi ade jugak rase takut uhh... tapi x tahu lah... malas nak piki

No comments: